Direct naar de inhoud.

Hoe dan? Vrijdagmiddagborrel!

Emmerhout verdient een wijkcentrum!

Na een geslaagde vorige bijeenkomst is het tijd voor een vervolg. Op vrijdag 4 september organiseren we weer een Hoe dan?-borrel in de Emmerhout Fabriek. Een gezellige en laagdrempelige vrijdagmiddagborrel waar je gewoon kunt binnenlopen. Verwacht geen ingewikkeld programma, maar wel een fijne sfeer, een goed gesprek en natuurlijk een hapje en een drankje. Samen ontdekken we hoe we de wijk Emmerhout nog gezelliger en sterker kunnen maken. Wat betekent een nieuw wijkcentrum voor ons allemaal? Welke ideeën en plannen zetten we in beweging? Het is dé plek om buurtgenoten te ontmoeten, mee te denken en de richting voor de toekomst van Emmerhout samen te verkennen.

Vrijdag 4 september ’26 in de Wilker
Van 15:30 – 17:00 uur

Emmerhout Fabriek
Contact

Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Wil je weten welke activiteiten er nog meer aan komen en op de hoogte blijven van alles wat er in de Emmerhout Fabriek gebeurt? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.

© Graffito Internet Design